اخبار

بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2023

بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2023

بهترین لپ‌تاپ‌های بازی متنوع هستند، از لپ تاپ‌های بزرگ با قوی‌ترین اجزا گرفته تا لپ‌تاپ‌های باریک و کارآمد و یا لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر ساخته شده از پلاستیک. مطمئناً، یک رایانه شخصی رده بالای بیش از 5000 دلار ممکن است دارای بالاترین گرافیک و صفحه نمایش عالی برای بهترین تجربه در بازی‌های جدید باشد، ولی بسیاری از ما نمی توانیم چنین دستگاهی را بخریم. انتخاب‌های ما در این مطلب بیشتر لپ‌تاپ‌های پریمیوم را هدف گرفته است، اما اکثر آنها در پیکربندی‌های مختلف با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند. برای کسانی که بودجه کمی دارند، می توانند کانفیگ‌های پایین‌تر را انتخاب کنند.

اکثر لپ ‌تاپ‌ها یا در ایران موجود هستند یا به زودی موجود خواهند شد. پس پیشنهاد‌های ما را ببینید تا با اطلاعات کامل بتوانید به سراغ خرید این لپ‌تاپ‌ها بروید.

 

بهترین لپ تاپ بازی که می توانید امروز بخرید

مشخصات

CPU: Intel Core i9-13980HX
GPU: Nvidia GeForce RTX 4090
Display: 17.3-inch, 3840 x 2160, Mini-LED, 144 Hz
Weight: 7.28 pounds (3.3 kg)

چرا بخریم؟

صفحه نمایش Mini-LED که کیفیت بهتری نسبت به OLED دارد

بالاترین سطح کارایی در یک لپ تاپ! کارایی این لپ تاپ از بهترین پردازنده‌ها و گرافیک های نسل قبل دسکتاپ نیز بهتر است!

کیبورد مکانیکی جذاب Cherry MX

چرا نخریم

وب کم 720
طراحی کمی قدیمی است
قیمت اشک ریزان ۴۵۹۹ دلاری

ممکن است MSI صفحه نمایش 18 اینچی را در لپ تاپ پرچمدار خود به کار نبرده باشد، اما در آزمایش، ما همچنان شیفته آن بودیم. ترکیبی از عملکرد قدرتمند Intel Core i9-13950HX و Nvidia GeForce RTX 4090 برای یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های بازی که تا به امروز دیده‌ایم.

و آن صفحه نمایش 17 اینچی 16:9 اصلاً بد نیست. MSI از فناوری Mini-LED استفاده کرده است، بنابراین نمایشگر 4K و پنل ۱۴۴ هرتزی باورنکردنی به نظر می رسد. این OLED نیست، اما در آزمایش‌های ما، اغلب تقریباً به همان اندازه خوب به نظر می‌رسید، با امتیازات بسیار بالا هم در نورسنجی (511 نیت) و هم در رنگ‌سنج ما (161.6٪ sRGB، 114.5٪ DCI-P3).

یک کیبورد مکانیکی Cherry MX را اضافه کنید که استفاده از آن لذت‌بخش است، و حس لوکس بودن را به کاربر انتقال می‌دهد که در اکثر لپ‌تاپ‌های بازی نمی‌بینید.

عمر باتری، کمتر از 4 ساعت در آزمایشات ما بود و Titan را به یک جایگزین واقعی دسکتاپ تبدیل می کند.

 


بهترین لپ تاپ بازی نازک و سبک

\

2. Razer Blade 15 (2022)

مشخصات

CPU: Intel Core i7-12800H
GPU: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti
Display: 15.6 inches, 2560 x 1440, 240 Hz
Weight: 4.4 pounds / 2.01 kg

چرا بخریم؟

کارایی بالا در بازی‌ها
کیفیت ساخت عال

وب کم با کیفیت
پورت‌های کامل

چرا نخریم؟

رقبایی با صفحه نمایش بهت
قیمت بالا

Razer خط تولید Blade 15 خود را ساده کرده است و مدل های “Advanced” و “Base” را حذف کرده است، اما چیزی که باقی مانده است هنوز یک نوت بوک بازی بسیار خوب، نازک و شیک است. Blade 15 همچنان مورد علاقه است زیرا عملکرد قوی دارد (با Core i7-127800H و Nvidia GeForce RTX 3070 Ti در مدلی که بررسی کردیم) اما فقط ۲ کیلوگرم و 0.57 اینچ ضخامت دارد.

پورت‌های مختلفی مانند تاندربولت 4، USB Type-C و Type-A و همچنین کارت‌خوان SD روی این دستگاه خودنمایی می‌کنند، بنابراین امکانات زیادی برای تجهیزات جانبی و فضای ذخیره‌سازی اضافی برای بازی‌ها وجود دارد. حتی در عملکرد نیز عالی عمل می کند، اگرچه ما متوجه شدیم که برخی از لپ تاپ های بازی رقیب در معیارهایی غیر از بازی بهتر هستند.

برای به دست آوردن ظاهر و احساس ممتاز Razer، باید سر کیسه را شل کنید. این نوت بوک از 2499 دلار شروع می شود و ما آن را با قیمت 2999 دلار بررسی کردیم. گران است، اما همچنین به دلایلی سال‌ها در میان نوت‌بوک‌های بازی مورد علاقه ما قرار دارد.

 

لپ‌تاپ‌های دیگری نیز به مرور به این لیست اضافه خواهند شد…

منبع : tomshardware

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *