اخبار

کنسول نسل بعدی نینتندو ممکن است در سال 2024 عرضه شود

کنسول نسل بعدی نینتندو ممکن است در سال 2024 عرضه شود

کنسول نسل بعدی نینتندو ممکن است در سال 2024 عرضه شود

در شش سال گذشته، تنها سه مطلب مهم وجود داشته: مرگ، مالیات، و شایعات مربوط به کنسول ‌ها!!! اکنون، شایعه جدیدی از VGC حاکی از آن است که نینتندو به عرضه کنسول نسل بعدی خود در سال 2024 چشم دوخته است.

به گفته منابعی که با VGC صحبت کردند، کنسول جدید می‌تواند به جای نمایشگر گران‌تر سوئیچ OLED، از صفحه نمایش LCD ارزان‌تری برخوردار باشد و همچنان یک اسلات کارتریج برای بارگیری بازی‌ها داشته باشد. مدیران نینتندو همچنین امیدوارند که چارت انتشار 2024 تضمین کند که کنسول با مشکلات موجودی مانند سری های ایکس باکس S / X و پلی استیشن 5، نخواهد داشت.

کنسول نسل بعدی نینتندو ممکن است در سال 2024 عرضه شود

فروش سوییچ اخیراً کاهش یافته است و منعکس کننده سن کنسول و رقابت سخت تر با ایکس باکس، پلی استیشن و Valve Steam Deck است. بلومبرگ گزارش داد که نینتندو در سال 2020 روی یک کنسول 4K کار می کرد، اما این شرکت این ادعاها را رد کرد. نینتندو سوئیچ OLED را در سال 2021 عرضه کرد، اما به غیر از پیشرفت‌های صفحه‌نمایش، هیچ ارتقای سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری دیگری وجود نداشت.

به گفته منابع VGC، کیت های توسعه کنسول جدید نینتندو در حال حاضر در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است، به طوری که Nikkei Asia گزارش می دهد که توسعه کنسول جدید “به خوبی پیش می رود”، اما هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این کنسول دارای وضوح 4K خواهد بود یا هر گونه ارتقاء وجود ندارد.

اگرچه شایعات کنسول نینتندو جدید هر سال وجود دارد، اما واقعاً چیز جدیدی در انتظار ما است. سال 2023 هفت سال از زمان عرضه سوئیچ می گذرد، در حال حاضر بیشتر از شش سال بین Wii و Wii U – و بیشتر از پنج سال بین Wii U و Switch فاصله وجود دارد و این مساله ورود قریب الوقوع یک کنسول جدید را نوید می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *