اخبار

بررسی بهترین لپ‌ تاپ‌های اقتصادی 1402 در بازار توسط سورینت دات کام

بررسی بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی بازار توسط سورینت دات کام

بررسی بهترین لپ‌ تاپ‌های اقتصادی 1402 در بازار توسط سورینت دات کام

بهترین الترابوک با کیفیت ساخت بالا:

HP Envy 13: این لپ تاپ بهترین الترابوک اقتصادی در نظر گرفته می شود. این محصول اچ پی رقیب مستقیم Dell XPS 13 است، با کیفیت ساخت قوی، کاربردی و کیفیت ساخت بالا.

هم اکنون کانفیگ‌های مختلفی از لپ‌تاپ‌های انوی در بازار موجود است و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز‌های خود از پردازنده های نسل ۱۲ یا ۱۳ اینتل و پردازنده های نسل ۵ یا ۶ و حتی ۷ ای ام دی انتخاب کنند. بازه قیمتی این سری لپ تاپ ها از حدود ۳۰ میلیون تومان شروع می‌شود که برای یک الترابوک لاکچری قیمت بسیار مناسبی است.

بررسی بهترین لپ‌ تاپ‌های اقتصادی 1402

بهترین لپ تاپ بازی:

لنوو Ideapad Gaming 3: این محصول بهترین لپتاپ گیمینگ در بازار فعلی ایران است. یک کانفیگ خاص از این لپ تاپ با پردازنده i5 نسل ۱۲ و رم ۱۶ گیگابایتی به همراه گرافیک ۳۰۵۰ و نمایشگر جذاب ۱۲۰ هرتزی وجود دارد که با قیمت بسیار جذابی به فروش می‌رسد! حدس بزنید این کانفیگ جذاب با چه قیمتی عرضه می‌شود؟ لپتاپ گیمینگ آیدیاپد در سایت سورینت با بهترین قیمت موجود است و می‌توانید از اینجا آن را مشاهده و خریداری کنید.

بررسی بهترین لپ‌ تاپ‌های اقتصادی 1402

 

همچنین اگر کمی بودجه بیشتری دارید، لپ تاپ گیگابایت G5  می‌تواند گزینه بسیار وسوسه کننده‌ای باشد.

بررسی بهترین لپ‌ تاپ‌های اقتصادی 1402

بهترین لپ تاپ برای کار‌های مهندسی:

برای کارهای مهندسی، لپ تاپی لازم داریم که با یک پردازنده پرقدرت در کنار رم کافی بتواند کارهای نرم‌افزاری را با سرعت انجام دهد. همچنین این لپ تاپ باید وزن مناسبی نیز داشته باشد. در کنار همه این موارد، با توجه به تاپیک قیمت ناسب نیز ضروری است. آیا چنین لپتاپی وجود دارد؟ بله و در کنار گوشتان! یعنی در سایت سورینت! لپ تاپ ASUS Vivobook 15. این لپ تاپ از سوی یکی از پرآوازه ترین شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ به بازار عرضه شده است. پردازنده نسل ۱۲ با ۱۰ هسته واقعی و ۱۲ ترد! یک پردازنده سری U با مصرف کم ولی قدرت بالا! همی الان خرید کنید.

بررسی بهترین لپ‌ تاپ‌های اقتصادی 1402

انتشار این مطلب فقط با ذکر منبع مجاز است. سورینت دات کام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *