اخبار

توشیبا خط تولید هارد اکسترنال Canvio، را گسترش می دهد

toshiba-portable-hard-drives-can

توشیبا خط تولید هارد اکسترنال Canvio، را گسترش می دهد

بخش محصولات دیجیتال توشیبا آمریکا (DPD) روز دوشنبه از معرفی چند مدل جدید دو ترابایتی و گسترش مجموعه ذخیره سازی Canvio خود خبر داد: یک هارد دیسک قابل حمل Canvio Basics 3.0 با ظرفیت دو ترابایتی و یک هارد قابل حمل Canvio Basics 3.0 Special Edition با ظرفیت 2 ترابایت. سری کانویو از کمپانی توشیبا هم اکنون در سایت سورینت موجود است و می توانید آنرا از اینجا خریداری کنید.

 

توشیبا خط تولید هارد اکسترنال Canvio، را گسترش می دهد

به گفته توشیبا، هر دو درایو دارای اتصال USB 3.0 سریع هستند که سرعت انتقال تا 5 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد، اما طبق معمول با پورت های USB 2.0 کندتر سازگار هستند. درایوها همچنین مجهز به سنسور شوک داخلی ویژه و فناوری بارگذاری رمپ هستند تا فایل‌های دیجیتال مصرف‌کنندگان را در برابر سقوط تصادفی ایمن نگه دارند.

به گفته توشیبا، ظرفیت جدید 2 ترابایتی به این معنی است که درایوها می توانند تا 571000 عکس دیجیتال، 526000 فایل موسیقی دیجیتال یا 1640 فیلم دیجیتال دانلود شده را ذخیره کنند. مشخصات فنی نشان می دهد که درایوها دارای سرعت چرخش 5400 RPM، متوسط زمان جستجو 12 میلی ثانیه و بافر کش 8 مگابایتی هستند.

toshiba-portable-hard-drives-can

در مورد مدل Special Edition، این شامل نرم افزار NTI Backup Now EZ است که بک آپ گیری از سیستم ها را سریع و ساده می کند. کاربران می‌توانند از فایل‌های دیجیتالی خود در فضای ابری، پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و پوشه‌های خود در هارد دیسک قابل حمل Canvio، پشتیبان‌گیری از هر چیزی که در رایانه شخصی خود ذخیره شده‌اند، یا انجام هر سه مورد، نسخه پشتیبان تهیه کنند.

Maciek Brzeski، معاون بازاریابی محصول و توسعه فضای ذخیره‌سازی برند، گفت: «محصولات جدید 2 ترابایتی ما اکنون به مشتریانی که به دنبال عملکردهای بالا با ظرفیت ذخیره‌سازی افزایش یافته هستند، ارائه شده است، زیرا هر کاربری ببا افزایش اطلاعات خود دنبال ظرفیت‌های بالاتری است.

مدل 2 گیگابایتی Canvio Basics 3.0 با قیمت 189.99 دلار در مکان‌های خرده‌فروشی منتخب و فروشگاه آنلاین توشیبا در دسترس است و مدل Special Edition انحصاری Best Buy با قیمت 219.99 دلار است. این محصولات در سایت سورینت با تنوع های بالاتر و حتی ظرفیت ۴ ترابایتی ارائه می شود.

 

انتشار این مطلب فقط با ذکر منبع مجاز است. سورینت دات کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *