اخبار

درباره برند گیم دیاس بیشتر بدانیم!

درباره برند گیم دیاس بیشتر بدانیم!

درباره برند گیم دیاس بیشتر بدانیم!

برند گامدیاس یا گام دیاس که در ایران با نام گیم دیاس معروف شده است، برندی نسبتا با سابقه است که از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را در شاخه تولید کیس، خنک کننده و لوازم جانبی کامپیوتر شروع کرده است با سورینت همراه باشید تا درباره این برند بیشتر بدانیم!

GAMDIAS یک تولید کننده جهانی مشهور در زمینه تجهیزات جانبی و فناوری های بازی با کیفیت بالا است. هدف این کمپانی تولید لوازم جانبی برای همه گیمرها، علاقه مندان به رایانه شخصی و اینفلوئنسرهای مجازی است تا یک تجربه خوب برای آن‌ها فراهم کنند.

درباره برند گیم دیاس بیشتر بدانیم!

GAMDIAS Technology در سال 2012 توسط تیمی از علاقه مندان به بازی تاسیس شد که تصور می کنند هر یک از محصولات حاوی ویژگی های متمایز و برگرفته از اساطیر باشد. سه حرف اول GAM نشان دهنده جوهره اساسی شرکت، “Gaming Art in Motion” یا به فارسی: “هنر بازی در حرکت” است. و چهار کلمه آخر DIAS کلمه لاتین برای خدا است. در نهایت، ایجاد یک لوگوی کلاسیک مثلث معکوس طلایی که حاوی نشان پادشاه خدایان زئوس برای نشان دادن روح تسلیم ناپذیر هر گیمر است.

درباره برند گیم دیاس بیشتر بدانیم!

 

تلاش GAMDIAS، اهدای بهترین تجربه بازی را برای گیمرها در تمام سطوح و فراهم کردن محیطی است تا آزادانه از طریق اشتیاق و خلاقیت ابراز وجود کنند. هر لحظه در بازی برای دستیابی به پیروزی بسیار مهم است، به همین دلیل است که این کمپانی بر روی کوچکترین جزئیات محصولات خود بسیار تمرکز کرده است. GAMDIAS از طریق ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته و طراحی زیبایی‌شناسانه محصولات، به دنبال ارائه محیطی است که همه، از گیمرهای معمولی گرفته تا حرفه‌ای را قادر می‌سازد تا به راحتی خود را غرق دنیای دیجیتال کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

درباره برند گیم دیاس بیشتر بدانیم!

GAMDIAS Technology در تایوان و با شعبه هایی در آمریکا، چین، هند و غیره تاسیس شد. گیم دیاس با موفقیت پایه ای محکم در شش بازار بزرگ جهان، با 60 توزیع کننده منطقه ای و تعداد زیادی در سراسر جهان ایجاد کرده است که باعث افزایش بیشتر طرفداران خود شده است.

شما از سایت سورینت می‌توانید انواع محصولات گیم دیاس را با بهترین قیمت مشاهده و خریداری نمایید. این محصولات شامل : کیس، پاور، کیبورد، ماوس و انواع خنک کننده‌های آبی و بادی هستند.

 

انتشار این مطلب فقط با ذکر منبع مجاز است. سورینت دات کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *